Monthly Archives: May 2018

Dasyat betul mat rempit Zaman Sekarang, Lumba haram 125z vs RXZ Je pun, Tapi Berani Bertaruh sampai RM60,000.

Baru baru ini video tersebar lumba haram di pantai timur yang cukup luar biasa. Ini adalah kerana nilai taruhan lumba haram tersebut adalah menjangkau rm60,000 dan ianya jelas nilai yang cukup besar bagi peminat motosikal kerana nilai tersebut adalah cukup untuk membeli superbike berjenama ducati. Menurut kapsyen video tersebut , game tersebut diadakan di sebuah …

Buaya Kuno yang Berusia Hampir 100 tahun telah Berjaya ditangkap oleh Penduduk. Skill Orang kampung Tangkap Buaya Gergasi ni, Memang Gempak sehingga orang awam disekeliling melopong.

Siapa yang tak takut dengan haiwan ganas seperti buaya? Sekali dia nganga mulut, boleh telan dua tiga ekor kambing tau! tapi perkara ni lagilah bahaya kalau haiwan ganas ini kacau orang kampung nak ambil nyawa manusia pulak. Buaya yang dikatakan mempunyai berat 1 tan dan panjang 5 meter itu telah ditangkap dekat sebuah ladang kelapa …

Si Badut ni Telah di Boo oleh Penonton yang ada di situ Kerana Mengganggu persembahan Sekumpulan Buskers, Tapi bila si badut ini mula menyanyi, Semua Tercengang . Padu bak hang.. Confirm Meremang, tambah dekat Part Tarik.

Bertempat di hadapan SOGO KL, semasa sekumpulan buskers sedang membuat persembahan, telah datang dua orang badut mengganggu persembahan. Salah seorang badut tersebut bertindak untuk menanyi, dan telah di booo oleh penonton di situ. Namun dia telah mengejutkan semua yang hadir dengan nyanyian dan suara yang sangat memukau. Hampir kesemua penonton yang duduk di tangga telah …

Si Badut ni Telah di Boo oleh Penonton yang ada di situ Kerana Mengganggu persembahan Sekumpulan Buskers, Tapi bila si badut ini mula menyanyi, Semua Tercengang . Padu bak hang.. Confirm Meremang, tambah dekat Part Tarik.

Bertempat di hadapan SOGO KL, semasa sekumpulan buskers sedang membuat persembahan, telah datang dua orang badut mengganggu persembahan. Salah seorang badut tersebut bertindak untuk menanyi, dan telah di booo oleh penonton di situ. Namun dia telah mengejutkan semua yang hadir dengan nyanyian dan suara yang sangat memukau. Hampir kesemua penonton yang duduk di tangga telah …

Meremang Bulu tengkuk wei. Upacara yang menghidupkan org mat1. Terkejut tengok mayat tu bangun semula dan tengok apa mayat tu buat.

Seram wei..! Pernahkah anda lihat uparaca cam ni? Upacara yang menghidupkan org mati.. Terkejut tengok mayat tu bangun semula. Semua orang nangis tengok org yang mati tu hidup balik. Mereka tidak sangka akan cakap dengan dia lagi. Perasaan rindu yang teramat sangat buat mereka tidak dapat kawal emosi mereka, terus nangis di depan dia jer. …

Meremang Bulu Tengkuk wei. Upacara yang menghidupkan org mat1. Terkejut tengok mayat tu bangun semula dan tengok apa dia buat

Seram wei..! Pernahkah anda lihat uparaca cam ni? Upacara yang menghidupkan org mati.. Terkejut tengok mayat tu bangun semula. Semua orang nangis tengok org yang mati tu hidup balik. Mereka tidak sangka akan cakap dengan dia lagi. Perasaan rindu yang teramat sangat buat mereka tidak dapat kawal emosi mereka, terus nangis di depan dia jer. …

kalau Tak, Memang masih tidak tahu la apa yang terjadi kepada almari sebab selalu rasa cam pelik, sampailah tuan rumah pasang cctv

Alamak!! Nasib ada CCTV rakamkan, kalau tidak masih tidak tahu apa yang terjadi kepada almari sebab selalu rasa cam pelik jer almari tuan rumah. Kelakuan yang terlampau rajin bibik nie buat semua orang ternganga, dia tidak tahu cucu almari dapur tidak boleh guna cara cam ni ke? sehingga berbekas-bekas air, tuan rumah pasti terkejut besar …

WOW HEBAT BETUL PENJAGA GOAL. AKSI PENJAGA GOAL PALING GILA TAPI BRILIANT SEDUNIA. TAK SEMUA ORANG DAPAT BUAT CAM NI

Sedikit info mengenaik penjaga goal: Dalam banyak sukan yang melibatkan gol pencapaian, penjaga gol (yang disebut goaltender, netminder, penjaga gawang atau penjaga dalam beberapa sukan) adalah pemain yang ditugaskan dengan langsung menghalang pasukan lawan dari mencetak gol dengan mencegat tembakan di goal. Kedudukan sedemikian wujud dalam bola sepak, hoki lapangan, bandy, rink bandy, rinkball, bola …

Seorang lelaki mencairkan krayon di dalam kuali dan lihat apa yang berlaku selepas itu betul-betul tak sangka.

Krayon adalah batang daripada lilin atau kapur berwarna yang digunakan untuk melukis. Namun, apakah agaknya yang bermain di fikiran anda apabila mendengar seorang lelaki mencairkan krayon di dalam kuali dan apa yang berlaku selepas itu benar-benar menakjubkan? Walau apa pun yang anda fikirkan tetapi ada perkara yang tidak perlu anda bimbangkan. Perkara itu ialah krayon …

DENGAR TANGISAN SAYUP DARI DALAM TELAGA.. PETUGAS KESELAMATAN INI TERKEJUT KETIKA TERJUN KE TELAGA..YA AMPUN..RUPA RUPANYA ADA INI DI DALAMNYA.

Para petugas pasukan keselamatan setempat di satu daerah di negara Indonesia baru baru ini mendapat panggilan dari penduduk sebuah kampung bahawa mereka mendengar suara tangisan kecil dan sayup sayup dari dalam sebuah telaga terbiar di kampung itu. Para petugas keselamatan yang bergegas ke tempat yang di laporkan dan bertindak terjun turun ke dalam telaga terbiar …